Friday, December 10, 2010

Keliru

Diriku keliru sebenarnya, kdg2 aku terfikir hati dan sayangku ini hanya untuk diri dia, Walaupun aku tahu ia tak sampai ke mana.Tapi aku bangga mengenali dirinya dan aku sanjung dirinya.Aku amat menyayangi dirinya semoga aku dan dia bahagia hingga ke akhir hayat walaupun aku dan dia tak dapat hidup bersama dengannya.Aku akan sentiasa berada di sisinya walaupun aku tahu dia mungkin tak memerlukan diri ku dalam hidupnya.
Apa-apa pun ku bersyukur kerana mengenali dirinya.Ya Allah semoga kasih dan sayangku tak akan berubah sampai bila2 meskipun aku sedar diri ku siapa.Hati ini untuk diri nya sebenarnya biarlah..... tak semestinya apa yang kita hendaki menjadi milik kita.....Tapi aku berharap agar dia tahu akan perasaanku ini meski pun hati ini membara2 merindui dirinya.Senyuman dia tak pernah lekang dari ingatanku, begitu jua dengan kata2 dia, memberi aku semangat terima kasih sayang........hanya dalam blog ini jea dapat ku laungkan panggilan sayang.......pilu hatiku kini kerana.......tapi tak apa lah dia ada tanggungjawab yg harus di laksanakan.....sapa diriku utk bertanya......

No comments:

Post a Comment